26 en 27 mei Netty

28 mei 2018 - Freehold, New Jersey, Verenigde Staten

Zaterdag 26 mei in de namiddag bij Netty aangekomen. Wat leven de ouderen hier anders dan bij ons. Ze zijn elkaars gedwongen mantelzorger. Netty  wachtte ons op. Nerveus maar heel blij dat we er waren. Na een uurtje was het genoeg voor haar emoties. Zondag 27 mei de hele dag bij Netty geweest. Kletsen, kletsen en nog eens kletsen. Ook kennis gemaakt met haar vriendin Ruth die in hetzelfde appartementencomplex woont. Ze wonen in hun eigen appartement maar doen alles samen. Netty loopt, sjouwt en rijdt auto. Ruth naait kattenmandjes en zorgt voor alle maaltijden. Netty heeft haar hele leven nog nooit gekookt.

1. Stan en Helma.:
    28 mei 2018
    Geweldig dat jullie dit samen mogen beleven.
    Dat is een dag met een gouden randje.
  2. Margriet:
    28 mei 2018
    Blij voor je dat tante Nette jullie bezoek waardeerde. Missie geslaagd, vanaf nu echt genieten. Groetjes Margriet
  3. Bert en Dineke:
    Je kunt zien dat ze familie van je is. Fijn dat je tante het bezoek waardeerde en om samen met haar herinneringen op te halen. Veel plezier met het vervolg van de reis.
  4. Marry dorrestijn:
    28 mei 2018
    O war leuk ik wist niet dat je daar een Tante had wonen heerlijk he dat bij kletsen.
  5. Hanny Schepers:
    2 juni 2018
    Je kunt echt zien dat het familie is