24 en 25 mei Ziekenhuis en Chinatown, Philadelphia

26 mei 2018 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Het oude ziekenhuis heeft een ronde balustrade. Daaronder zat een glazen dak. Dit zit  boven de operatiekamer. In het ziekenhuis werden ook arme mensen behandeld. De operaties kon je tegen een flinke vergoeding vanaf het dak bekijken. Van dit geld onderhield men gedeeltelijk het ziekenhuis. Misschien ook een idee voor onze stijgende zorgkosten. Ook heeft men de op drie na grootste China town. De Chinezen kwamen voor de aanleg van de spoorwegen. Daarna zijn ze in tegenstelling tot wat men verwachtte gebleven. Pas na de tweede wereld oorlog mochten ook Chinese vrouwen naar Amerika komen. Daarna zijn de China towns tot bloei gekomen.

1. Marry dorrestijn:
    26 mei 2018
    Hallo vakantie gangers allerleerts Ome Dirk gefeliciteerd met je verjaardag en lekker genieten ik vind dit wel erg leuk blijf je een beetje op hoogte Groetjes Har en Mar.
  2. Margriet:
    26 mei 2018
    Jarige, gefeliciteerd en Bets, ik zal voor je duimen dat bezoek aan tante voldoet aan je verwachtingen. Groetjes Margriet
  3. Stan en Helma.:
    26 mei 2018
    Proficiat met de verjaardag van Dirk.
    En dan ook nog op bezoek bij je tante, Bets.
    We zijn benieuwd.
    Wij wachten bij Lutjes strand af op jullie volgende verslag. Groetjes Stan en Helma.